Els publicistes també s'equivoquen


Circulant per Girona un es pot trobar una gran tanca publicitària que crida l'atenció. L'actualitat més rabiosa l'ha destacat per damunt dels altres ja que el seu protagonista no passa pel millor moment. Es tracta del jugador del Barça (?) Etó que havia gaudit d'una bona reputació com a blaugrana però que, darrerament, està ben lluny de la imatge que transmetia. La campanya de Ford continua penjada a les tanques i la reacció de qui la veu, ara ja no és la mateixa. A banda del rebuig que pot despertar d'entrada a l'aficionat del Reial Madrid, ara, tampoc compta amb la predisposició mimètica dels incondicionals culés. Contractar jugadors per un anunci cada vegada és més arriscat. I si no, que ho diguin als creatius que trien a qui recomana les 'natillas'. I un altre anunci que és curiós pel seu enginy va lligat a una altra marca d'automòbils. La japonesa Mitsubishi ha llançat al mercat un nou model, el Lancer i avui publicava als mitjans un anunci petit -és a dir també econòmic- dels que les grans marques utilitzen per anunciar alguna errada. La particularitat és que sota aquest format, la companyia esta reafirmant que el preu del cotxe en qüestió, és realment el que publiciten. La publicitat no té límits.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article