Els preus econòmics reforcen la presència de Yoigo en el mercat


La magror de les economies domèstiques es comença a notar en els hàbits de consum. Així els criteris 'primera hora gratis' entre cllients, que ofereix Yoigo, comencen a ser més valorats que els que prometen una bona qualitat, però pagant. Yoigo que, amb xarxa pròpia, pot oferir preus molt assequibles, és un exemple d'aquesta tendència entre els consumidors. L'evolució ha estat diàfana: Entre juny i setembre de 2007 Yoigo i les operadores de mòbil virtuals van captar una 14% dels nous clients. En el darrer trimestre van arribar al 20%, mentre que entre gener i març d'aquest any les noves contractacions s'han disparat per damunt del 37%. Reacció de les grans operadores Les 'grans' del mercat, veient com van les coses també fan els seus intents de no perdre quota. Des de ahir Movistar ha iniciat una campanya destinada a elevar el consum de minuts proposant les trucades gratuïtes entre mòbils Movistar, sense establiment de trucada però en horari restringit: tots els caps de setmana entre el 14 de juny i setembre i, durant l'agost, cada dia des de les 22h fins les 10h.Vodafone, la competència més directa, ja té una oferta similar des del 21 de maig fins a finals d'agost. No té horari restringit però s'han de pagar els 15 cèntims d'establiment de trucada més un cèntim per minut. Més informació: Expansión

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article