Ja està disponible la primera plataforma digital a Europa que recompensa l’exercici i un estil de vida saludable. A través de la utilització de les dades generades per aplicacions i dispositius de fitness i nutrició, WeFitter ha creat un nou model de negoci i d’afiliació. Roger del Sol i Carlos Rodés són els fundadors d’aquesta nova plataforma. Actualment, el registre es duu a terme a través de wefitter.com i, pròximament, llançaran l’App WeFitter perquè l'usuari es registri directament des del seu telèfon mòbil.
Roger del Sol i Carlos Rodés són els impulsors de WeFitter, que significa “Nosaltres estem més en forma”. Aquests joves empresaris, amb una extensa experiència en marketing esportiu, han posat en marxa el seu propi negoci a Barcelona, potenciant un estil de vida saludable en un moment en el qual l’esport està en el punt de mira.La proposta és una plataforma win-win: l’usuari obté recompenses i descomptes i les empreses guanyen visibilitat alhora que aconsegueixen arribar al seu públic objectiu.
Entre els partners que participen a la plataforma hi ha Hoteles Catalonia, DIR, Ulabox, TradeInn, JustEat, Quadis Rent a car, Leksport, Grandvalira, Playandhelp, PersonalRunning, MammothHunters, Gymboree, cookiteca, Alimmenta i Genuinus. Tots ells són empreses i marques socialment interessades en l’esport i la vida saludable.
Aplicacions de mesurament de l’exercici
WeFitter utilitza les dades generades per aplicacions de mesurament de l’exercici com RunKeeper, Nike+, Strava, Fitbit, Misfit i Moves; aplicacions que permeten a l’usuari registrar el seu exercici i sumar punts bescanviables per premis. Wefitter.com amplia i actualitza el seu catàleg de premis constantment i el seu objectiu és acabar l’any amb un total de 500 premis a les àrees de salut i esport, cultura i oci, sostenibilitat i solidaritat.
SaaS de marca blanca
La plataforma també s’ofereix a les empreses com a Saas (Software as a service) permetent-los dur a terme campanyes d’afiliació a través d’accions promocionals i reptes esponsoritzats. Empreses asseguradores i departaments de RR HH ja estan utilitzant la plataforma amb la finalitat de promoure hàbits de vida saludables entre els seus clients i/o empleats. Aquest servei funciona amb reptes i incentius per augmentar l’engagement. Per exemple, la companyia The Phone House ja s’ha apuntat a la campanya “El gran reto” per a fidelitzar clients i treballadors mitjançant un objectiu comú: recórrer 40.000 km entre tots.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari