La cadena hotelera Best Western perd les dades de 8 milions de clients


La cadena d'hotels Best Western, a més de no emetre informes d'impacte ambiental ni de sostenibilitat públics com denunciava l'organització Consumidors Internacional (CI) fa uns dies, compta amb seriosos forats en el sistema de seguretat informàtic. Almenys això és el que es desprèn de la notícia del diari escocés Sunday Herald que alerta de la pèrdua de les dades personals dels vuit milions de clients de la cadena hotelera que es van allotjar durant els darrers 12 mesos als seus establiments. Best Western és la primera companyia en establiments arreu del món. Una base de dades que, a més del nom, adreça i professió dels allotjats també incloïa dades de la targeta de crèdit. Les reserves per a curt i mig termini també s'han esfumat de les pantalles dels ordinadors de la cadena hotelera pel que, és de suposar, que el desgavell ha estat i serà dels que fan història. Tot i que Best Western ha pres mesures urgents per a deshabilitar el sistema de login, queda molta feina de coordinació amb els associats de targeta de crèdit per a precintar els usuaris contra possibles abusos d'indesitjables cibernètics. via The Inquirer

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article