Caprabo oferirà productes catalans un 20% més barats


El DAR i Caprabo han signat un acord per promocionar productes agroalimentaris catalans. Aquest migdia s'ha fet la presentació d'aquesta nova estràtegia per a la promoció dels productes de casa nostra. La campanya anomenada “Els nostres orígens, els nostres productes” pretén potenciar el consum de productes de proximitat i afavorir als productors locals, al mateix temps que els consumidors poden adquirir productes més frescos. La campanya oferirà més de 260 productes catalans, un vint per cent de mitjana més barats, a les prestatgeries dels 270 supermercats Caprabo. La presentació de la campanya s'ha fet aquest migdia al supermercat Caprabo de l'Illa Diagonal de Barcelona. La iniciativa, que porta com a lema “Caprabo et porta el millor de la nostra Terra. Els nostres orígens, els nostres productes”, es va iniciar el 28 d’agost i finalitzarà el 30 de setembre, en els 264 supermercats de la cadena a Catalunya de forma simultània. La campanya no només té un component econòmic amb una important oferta en preu, sinó que proporciona abundant informació qualitativa sobre les qualitats dels productes i sobre els seus processos de producció, així com sobre les seves zones de procedència.Caprabo ha estat des dels seus inicis molt compromesa amb el desenvolupament de la indústria agroalimentària catalana. A tall d’exemple, Caprabo ven la quarta part de la totalitat del vi i cava català que es comercialitza a Catalunya.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article