El treball guardonat és un anunci sobre un supermercat de la jardineria. Els Premis Anuària són un reconeixement a la creativitat, la coherència entre funció, missatge, públic i estratègia, la innovació, el valor comercial i la interrelació de les diferents disciplines i professionals del disseny gràfic. L'estudi de disseny Bisgràfic, de Vic, ha estat guardonat amb dos d'aquests trofeus el Premi al Millor Anunci de Premsa i a la Millor Rotulació Exterior i Senyalització. L'estudi que només havia presentat sis obres al certamen estatal, també ha resultat finalista al Millor Catàleg Publicitari i al de la Millor Publicació Periòdica.
Els treballs premiats van vinculats a la campanya Operació Bikini, de Vicreu, amb la que van intentar mostrar una imatge més popular d'un "supermercat de la jardineria". Per fer-ho, varen utilitzar una comparació, en la que s'explicava que tot allò que és natural s'ha d'arreglar, tallar, tenir-ne cura, ... relacionant les feines de jardineria amb les persones.
Un estudi de disseny de Vic guanya dos premis Anuaria
Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari