Les escapades a Londres o els viatges a punts recòndits del planeta han estat possibles gràcies a un transport aeri més assequible que fa uns anys. Un mitjà que en poc temps ha passat a ser d'ús massiu però que, juntament amb les telecomunicacions és el gran generador de reclamacions i consultes de passatgers. Amb la intenció d'obrir un debat sobre aquest sector l'Agència Catalana del Consum organitza el proper 13 de novembre a Barcelona una Jornada sobre el transport aeri a la UE.
Diversos especialistes donaran el seu punt de vista al voltant de temes axials com ara la situació dels aeroports europeus i les seves aptituds per fer front als reptes de futur, els preus i tarifes dels serveis aeris i la seva transparència envers els usuaris, els canals i les vies d'atenció als passatgers i la resolució dels seus conflictes amb els operadors aeris, etc.
Transport aeri: atenció al passatger, preus i transparència dels serveis a debat
Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari