La participació en comunitats socials i xarxes professionals existents a Internet és una de les fórmules per relacionar-se també en qüestions laborals que més funciona d'uns mesos ençà. Un estudi elaborat per la consultora Nielsen Online constata que l'ús d'aquestes xarxes ha crescut un 16% des que es parla més de crisi econòmica i els usuaris perceben que la incertesa domina en el futur laboral.
El perfil dels usuaris de xarxes com Facebook o Tuenti és de treballadors en actiu pendents de processos de selecció, entre 25 i 34 anys i una formació de grau superior. Participar en aquestes xarxes proporciona contactes amb altres col.legues del sector, i permet estar al dia de les novetats. Però el més important és la possibilitat que ofereix de donar-se a coneixer.
Facebook, Tuenti i Windows Live Spaces són les xarxes socials més utilitzades per relacionar-se també des del lloc de treball, un 37% d'usuaris de les quals s'hi connecta en horari laboral prop de dues hores i mitja diàries.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari