Ahir va tenir lloc el primer arbitratge de consum entre una companyia aèria i una consumidora. Una reclamació contra Clickair per un retard d’onze hores en un vol Granada-Barcelona ha estat el primer laude que afronta el sector aeri. El director de l’Agència Catalana del Consum, Jordi Anguera, ha valorat que “aquest és un dia històric pels consumidors catalans ja que el transport aeri és el segon sector més reclamat i, fins ara, cap companyia aèria havia acceptat l’arbitratge de consum”.
Anguera, ha fet una crida a les companyies aèries per tal que s’adhereixin a l’arbitratge ja el seu és un sector de molta competència i l'adhesió a l'arbitratge és una garantia que ha de tenir en compte el client.
Aquest sistema de resolució de conflictes es caracteritza perquè és voluntari, gratuït, ràpid i segur per ambdues parts i ha anat creixent fins als prop de 4.300 establiments adherits de sectors tant diversos com: telefonia, tallers de vehicles, establiments comercials, mobles, electrodomèstics, tintoreries, habitatge, serveis i subministraments,...
L’adhesió es fa per escrit i suposa un veritable sistema de garantia per als consumidors i usuaris, a més d’un distintiu de qualitat de l’empresa i de la seva voluntat de liderar l’atenció al client.
A la pàgina web de l’Agència Catalana del Consum es pot consultar el llistat de totes les empreses adherides a la Junta Arbitral de Consum de Catalunya.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari