El BBVA ha obert una nova modalitat de màrqueting amb l'anunci del regal de 200 euros al mes, durant un any, a tots els que traslladin la hipoteca a la seva entitat. El banc assegura que vol ajudar a fer front a la pujada dels tipus d'interès amb total flexibilitat gràcies a l'ajornament de quotes i els dos-cents euros que rebrà el l'usuari mensualment.
Aquesta vegada el BBVA s'ha avançat al seu competidor més directe, el Santander, que tradicionalment lidera els anuncis impactants per captar clients als altres.
El BBVA abonarà, a més, les pujades de l'IPC en la llum, gas, telèfon fix i mòbil i televisió de pagament, oferirà finançament preferent i llançarà una gama de productes d'estalvi personalitzats amb la "millor combinació de garantia de capital, disponibilitat i competitiva remuneració". A més, el banc oferirà als autònoms una oferta innovadora i específica amb caràcter gratuït i indefinit que, com a primera mostra, regala 200 euros per al pla de pensions.
Els bancs comencen la guerra per captar hipoteques uns als altres
Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari