Els bancs comencen la guerra per captar hipoteques uns als altres


El BBVA ha obert una nova modalitat de màrqueting amb l'anunci del regal de 200 euros al mes, durant un any, a tots els que traslladin la hipoteca a la seva entitat. El banc assegura que vol ajudar a fer front a la pujada dels tipus d'interès amb total flexibilitat gràcies a l'ajornament de quotes i els dos-cents euros que rebrà el l'usuari mensualment.

Aquesta vegada el BBVA s'ha avançat al seu competidor més directe, el Santander, que tradicionalment lidera els anuncis impactants per captar clients als altres.

El BBVA abonarà, a més, les pujades de l'IPC en la llum, gas, telèfon fix i mòbil i televisió de pagament, oferirà finançament preferent i llançarà una gama de productes d'estalvi personalitzats amb la "millor combinació de garantia de capital, disponibilitat i competitiva remuneració". A més, el banc oferirà als autònoms una oferta innovadora i específica amb caràcter gratuït i indefinit que, com a primera mostra, regala 200 euros per al pla de pensions. 

Amb aquesta campanya, BBVA preveu augmentar la seva cartera de clients a l'Estat, bé sigui els procedents del negoci de particulars com del d'empresaris autònoms. El seu objectiu passa per captar 12.000 hipoteques de la competència, fer-se amb 500 milions d'euros en dipòsits, incorporar 200.000 nòmines en un any i augmentar en 75.000 clients en la seva cartera dins del segment d'autònoms i comerços.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article