Mobilització a la Xarxa contra els retards de Renfe


Ignasi Sánchez treballa a Barcelona i viu a la Garriga. És usuari de Renfe i des de fa anys acumula paciència davant dels retards del servei, d'haver de viatjar dret, d'haver-se d'excusar a la feina, de fer cues per reclamar l'import del bitllet... Passa el temps i les coses no canvien, es queixa com tothom, però ha arribat un punt que n'està tip de tanta incompetència i des de fa un mes que cada dia que hi ha un retard superior als 15 minuts envia un email a l'adreça [email protected] -punt d'atenció al client de Renfe-, i adjunta copia de la queixa als diferents mitjans de comunicació i institucions. Es una mesura fruit de la impotència, ho reconeix, però l'Ignasi està convençut que només reclamant es podran canviar les coses, encara que signifiqui dedicar-hi un temps afegit al que ja li fa perdre la companyia dia si i dia també.

Convida als usuaris que passin per la mateixa situació a fer el mateix que ell. Des del blog que ha obert, posa al dia de totes les novetats en la seva gesta i inclou les respostes que va rebent de les diverses institucions, com el Síndic de Greuges, el gabinet del President o, fins i tot, algunes de les respostes de Renfe on s'excusa en Adif com a responsable de les vies.

La iniciativa esta quallant entre els "damnificats crònics" de Renfe i s'hi pot donar suport, ara també a través del Facebook. Només cal buscar la referència "Amb RENFE sempre tard" i així formar part del grup que dóna suport a aquesta proposta de manera que es podran posar en contacte els afectats de les diferents línies de Rodalies.

Accés a través de:
www.sempretardrenfe.blogspot.com/
blogs.avui.cat/sempretardrenfe/



Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.

Comenta aquest article