Els usuaris de rodalies han presentat 370.000 reclamacions en un any i mig. Costa d'imaginar aquestes reclamacions juntes, un gruix que no sabem si haurà servit d'alguna cosa perquè, a la vista de les incidències dels últims dies, la puntualitat del servei no millora i el malestar entre els usuaris s'està fent crònic. Mostra d'això és que només fa uns dies s'ha creat una iniciativa a la Xarxa, els blog sempretardrenfe que vol animar als usuaris a reclamar en massa i aglutinar accions per actuar de manera més o menys coordinada contra els greuges a que es veuen sotmesos els usuaris contínuament. De fet, a la vista de la xifra presentada avui i que recull 3cat24, els usuaris reclamen, i de valent.
Des de Renfe asseguren que el nivell de puntualitat ha augmentat i que ja és per damunt del 92%, mentre que les devolucions exprés a les que s'acullen els viatgers perquè el comboi arriba amb més de 15 minuts de retard, no passen del 0,2% del servei.
Es tracta d'enviar una queixa atenció al client amb copia a mitjans de comunicació, partits polítics, ajuntaments, etc. Crec que podem apretar entre tots una mica més. Podeu consultar a
www.sempretardrenfe.blogspot.com
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari