Unió de Consumidors anima els afectats per les cancel.lacions d'Iberia a reclamar


Iberia va cancel.lar ahir 15 vols mentre que molts de programats per a la mateixa jornada van patir retards considerables. La companyia que aquest matí encara no havia quantificat els vols afectats pels retards, investiga ara si aquest desgavell va relacionat amb una vaga de cel de pilots. Els passatgers afectats per aquests vols ja han començat a presentar reclamacions. La Unió de Consumidors ha emès un comunicat en el que adverteix als usuaris que hagin estat víctimes d'alguna d'aquestes anul.lacions que presentin reclamació al mateix mostrador d'Iberia, ja que tenen el dret de reembossament del bitllet o del viatge. Però, en aquesta situació recorda UCE, fins i tot poden optar a una indemnització ja que no ha existit cap cas de força major per a les cancel.lacions.

L'organització de consumidors recorda la importància de conservar tota la documentació del vol (reserva, bitllet, targeta d'embarcament, contracte i publicitat).

Més informació: UCC

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article