El telèfon únic d'emergències 112 ha ampliat la seva capacitat de gestió de trucades amb la incorporació de nova tecnologia i programari, en un pas més per integrar en un futur pròxim els números d'emergència 088 i 061.
El Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació i el Sistema d'Emergències Mèdiques, SA (SEM) han signat un conveni de col·laboració per a la ubicació temporal del Servei d'Atenció de Trucades d'Urgència 112 a la seu del SEM, SA, a l'Hospitalet de Llobregat.
Durant el període gener-setembre de 2008, el telèfon 112 ha atès més de 3.326.000 trucades.
Amb aquestes millores es fa un pas més cap al Centre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgència 112 Catalunya que està previst que es posi en funcionament al llarg del primer semestre de 2012. Aquest Centre permetrà una resposta ràpida, senzilla, eficaç i coordinada a les peticions urgents ja que integrarà les sales centrals dels bombers de la Generalitat de Catalunya i de l'Ajuntament de Barcelona, els Mossos d'Esquadra, els Agents Rurals, el SEM, el Servei Català del Trànsit i les sales conjuntes de la Guàrdia Urbana de Barcelona i Mossos d'Esquadra.
Més informació: Departament d'Interior
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari