La Unió de Consumidors del País Valencià ha vist com se li reconeixia per part del Servei d'Atenció al client d'una entitat bancària la devolució a un usuari de l'import cobrat en concepte de comissió per escriptura de cancel.lació d'hipoteca.
L'entitat financera, el nom de la qual no ha transcendit, va cobrar 75,40 euros per la redacció d'un document en el que el director de la sucursal certificava que el compte del préstec en qüestió tenia un saldo de 0 euros.
Per tant, subratlla l'organització de consumidors, en aquest cas no només li havien cobrat 10 euros de més de comissió, si no que el client no hauria d'haver pagat cap quantitat, ja que la gestió l'havia feta ell i només demanava el certificat de "saldo zero".
Ara, el Servei d'Atenció al Client d'aquesta entitat ha reconegut l'error i li ha retornat l'import al client. La Unió de Consumidors que va tramitar la reclamació recomana als titulars d'hipoteca que es fixin bé en aquest detall del seu contracte. Normalment, afegeix, els imports de la comissió de cancel.lació són d'entre 65 i 100 euros, i incorporen la norma de no aplicar-la en els casos de "certificat de saldo 0".
yo trabajaba en una gestoria y lo de las comisiones de saldo cero era una burrada: todas las entidades lo cobraban, menos Ibercaja, creo recordar. ¿Y a que no sabeis donde van esas comisiones? al bolsillo del director de la oficina porque sus viajes a eurodisney salen de estas comisiones...
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari