Ikea s'afegeix a les marques blanques en telefonia


Des de l'1 de març Ikea ha iniciat la trajectòria com a operadora mòbil virtual, afigent-se així a les 14 companyies que ja venen funcionant des de l'any passat. Tot i que la multinacional sueca va ser la primera en oferir servei de telefonia fixa no ha estat fins ara que llançat la marca blanca de telefonia mòbil a través de "Ventaja Telecom", filial d'Ikea Family. Mitjançant la web ofereix el servei a tot l'estat per a clients de la targeta Ikea.

D'altres grans superfícies com Carrefour -la primera- i el Corte Inglés també tenen ofertes interessants a través d'aquest sistema, tan per particulars com per a petites empreses. Van començar venent recàrregues de mòbils per a prepagament i tal com han fet en sectors de l'alimentació han acabat creant les seves pròpies marques tan en telefonia com en ADSL.

Les operadores virtuals compren el servei a les grans operadores estatals: Telefónica, Vodafone, Orange i BT, però la seva oferta és en molts de casos un 20% més barata que la que ofereixen les companyies que els cedeixen la xarxa i lloguen les infraestructures. Les estratègies de negoci bàsicament van adreçades a les avantatges en preus i servei, mentre que la resta de companyies es dedica a oferir mòbils de regal o subvencionats.

Segons la CMT les Operadores Virtuals ocupen ara mateix un 26% de les noves altes del sector de la telefonia mòbil.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article