La comissària de Consum obre el debat europeu sobre la publicitat a Internet


Avui es tanca la cimera europea sobre Consum en la que participen més de 250 representants d'empreses i organitzacions de consumidors que durant dos dies han debatut els reptes que suposen per els consumidors les noves tendències de publicitat a través d'Internet i l'adaptació del consum a les noves tecnologies.

La comissària de consum, Meglena kuneva, ha promogut aquesta trobada amb la intenció de fomentar les bones pràctiques en aquest àmbit i examinar les preocupacions més freqüents entre els ciutadans. Temes com la recollida de dades personals dels consumidors a través d'Internet i pràctiques com el "profiling" o publicitat dirigida a un perfil determinat d'usuaris, són l'eix central de la sessió plenària d'avui

Directius de la companyia Google, participen en la trobada i intercanvien punts de vista amb representants de l'Oficina de Consumidors Europeus, i l'Oficina de Publicitat Interactiva, entre d'altres col.lectius d'usuaris.

Més informació: Comissió Europea

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article