Cadena de supermercats aprofita la fruita poc atractiva per cuinar


Una cadena de supermercats britànica, Waitrose, ha encetat una campanya per aprofitar la fruita que estèticament no és atractiva de manera que la destina a l'elaboració de pastissos i melmelades. És el primer supermercat al Regne Unit que té la iniciativa. Un sistema per aprofitar al màxim els productes de la terra. Tot i que sabem que el gust moltes vegades no s'adiu amb l'aspecte, tenim la tendència a triar les peces de fruita més perfectes, i així, tones i tones de tomates, maduixes o pressecs que serien deliciosos per al paladar tenen un destí fatal. La cadena britànica s'ha sumat a la demanda feta ja el 2002 per l'ONG Amics de la Terra, que va acusar a Waitrose de ser massa exigent escollint la fruita i afavorint la desfeta d'un munt de fruita encara bona per al consum. Font: Yahoo/Europa Press

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article