La notícia s'ha difós avui Dia Mundial del Medi Ambient, la pel.lícula sobre el canvi climàtic "Home" s'estrena alhora a You Tube i al cinema. I és que Internet i les seves estructures són en moviment continu, el model de negoci explora noves possibilitats. Com atreure la publicitat? Google busca fórmules per a fer rendible You Tube, havia de ser així. Per això l'estrategia d'estrenar una pel.lícula al mateix temps que a les sales de cinema.
Google Inc estrena avui la pel.lícula "Home" produïda per Luc Besson i envia el missatge als anunciants futurs que per a la difusió no té competidor, 350 milions d'usuaris en un mes, aquí rau l'esquer per atreure la publicitat. La caiguda en les vendes de DVDs han empès productors de cinema i titulars de drets a fer un esforç per fer vincles amb webs com You Tube i Hulu.comL'actual model de vídeo curt de YouTube és molt popular entre els usuaris, però els anunciants se senten incòmodes al costat del continguts "d'aficionats i sense control", explica Clayton Moran, analista de Benchmark Co. Amb aquesta iniciativa, YouTube guanyarà solidesa com a suport publicitari per als grans anunciants. Especialment els que dubtaven per temor a veure's barrejats amb continguts generats pels usuaris que poden violar drets d'autor i lleis de protecció de dades. Segons un informe elaborat per Credit Suisse, You Tube pot veure incrementar un 20 per cent els seus ingressos en publicitat gràcies a aquest pas.
Sigui com sigui, el resultat és que des d'avui mateix podem visionar des de casa "Home" un documental amb imatges que fan perdre l'alè.
Més informació: Bloomberg
"Home" a You Tube
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari