You Tube estrena "Home" al mateix temps que les sales de cinema

La pel.lícula sobre el canvi climàtic és produïda per Luc Besson


La notícia s'ha difós avui Dia Mundial del Medi Ambient, la pel.lícula sobre el canvi climàtic "Home" s'estrena alhora a You Tube i al cinema. I és que Internet i les seves estructures són en moviment continu, el model de negoci explora noves possibilitats. Com atreure la publicitat? Google busca fórmules per a fer rendible You Tube, havia de ser així. Per això l'estrategia  d'estrenar una pel.lícula al mateix temps que a les sales de cinema.

Google Inc estrena avui la pel.lícula "Home" produïda per Luc Besson i envia el missatge als anunciants futurs que per a la difusió no té competidor, 350 milions d'usuaris en un mes, aquí rau l'esquer per atreure la publicitat. La caiguda en les vendes de DVDs han empès productors de cinema i titulars de drets a fer un esforç per fer vincles amb webs com You Tube i Hulu.com

L'actual model de vídeo curt de YouTube és molt popular entre els usuaris, però els anunciants se senten incòmodes al costat del continguts "d'aficionats i sense control", explica Clayton Moran, analista de Benchmark Co. Amb aquesta iniciativa, YouTube guanyarà solidesa com a suport publicitari per als grans anunciants. Especialment els que dubtaven per temor a veure's barrejats amb continguts generats pels usuaris que poden violar drets d'autor i lleis de protecció de dades. Segons un informe elaborat per Credit Suisse, You Tube pot veure incrementar un 20 per cent els seus ingressos en publicitat gràcies a aquest pas.

Sigui com sigui, el resultat és que des d'avui mateix podem visionar des de casa "Home" un documental amb imatges que fan perdre l'alè.

Més informació: Bloomberg
                              "Home" a You Tube

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article