Son Sant Joan comptarà amb una oficina d'atenció al consumidor

Una de cada cinc reclamacions presentades al Consell de Consum Balear està relacionada amb el transport aeri


La Conselleria de Salut i Consum del Govern Balear ha aprovat la instal.lació d'una oficina d'atenció al consumidor al bell mig de l'aeroport Son Sant Joan. A més d'atendre les irregularitats que puguin patir els passatgers, tramitarà les reclamacions. L'acord s'ha pres perquè el 20% de les 5.000 reclamacions rebudes per Consum el darrer any tenen a veure amb el transport aeri. També s’han instal•lat als aeroports i oficines de turistes els Punts Telemàtics d’Atenció al Consumidor Europeu, el que suposarà una major accessibilitat dels turistes i residents a l’administració de Consum.

Vicenç Thomàs, Conseller de Salut i Consum, ha destacat que Les Balears han estat pioneres en la posada en marxa d’instruments de protecció dels usuaris com és dictaminar en els expedients sancionadors la reposició del bé alterat. D’altra banda, des de la inspecció de Consum s’han desenvolupat actuacions en la facturació dels aeroports, a més de controls en la venda de passatges per internet i en la publicitat associada a aquestes transaccions.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article