Noves estratègies dels centres comercials per atraure clients


Bé sigui per la crisi o perquè són molt esteses, sembla que les rebaixes  ja no són un reclam suficient per atraure clients i més si tenim en compte que les campanyes, tal com s'entenien fins fa poc, es comencen a diluir i els descomptes i ofertes "floreixen" a qualsevol època de l'any. Però els establiments no es rendeixen i busquen noves estratègies per captar l'atenció dels consumidors. La revista Marketingnews posa dos exemples de les darreres iniciatives dels centres comercials per a estimular el calaix  al final del dia.  Un és al centre de Les Glòries de Barcelona, que regalarà als seus visitants 1.000 entrades per anar al cinema durant dos dissabtes de juliol i dos d'agost. Per obtenir una entrada caldrà, però, anar al punt d'informació i fer-se la targeta Gold Glòries que ofereix descomptes als clients habituals. A més, durant tots els dissabtes de l'estiu, la campanya es complementa amb les anomenades "crazy sales", on de manera rotativa i durant una hora s'anunciaran descomptes molt importants en determinades botigues del centre.

L'altra estratègia s'ha portat a cap més lluny. Es tracta del centre comercial  Park Avenue de Barakaldo (Biscaia) que va ubicar outlets a diferents platges basques, on des d'uns espais anomenats "lliures de crisi" es regalaven ventalls per a "ventilar i foragitar la crisi" mentre una suposada clienta es probava roba i anunciava els preus rebaixats.

Més informació: Marketingnews

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article