Bé sigui per la crisi o perquè són molt esteses, sembla que les rebaixes ja no són un reclam suficient per atraure clients i més si tenim en compte que les campanyes, tal com s'entenien fins fa poc, es comencen a diluir i els descomptes i ofertes "floreixen" a qualsevol època de l'any. Però els establiments no es rendeixen i busquen noves estratègies per captar l'atenció dels consumidors. La revista Marketingnews posa dos exemples de les darreres iniciatives dels centres comercials per a estimular el calaix al final del dia. Un és al centre de Les Glòries de Barcelona, que regalarà als seus visitants 1.000 entrades per anar al cinema durant dos dissabtes de juliol i dos d'agost. Per obtenir una entrada caldrà, però, anar al punt d'informació i fer-se la targeta Gold Glòries que ofereix descomptes als clients habituals. A més, durant tots els dissabtes de l'estiu, la campanya es complementa amb les anomenades "crazy sales", on de manera rotativa i durant una hora s'anunciaran descomptes molt importants en determinades botigues del centre.
Més informació: Marketingnews
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari