El Síndic investiga l'atenció a l'usuari de les principals companyies de serveis


L'acumulació de queixes d'usuaris rebudes pel Síndic de Greuges davant la dificultat de reclamar i contactar amb diverses companyies de serveis ha empès aquesta institució a obrir una investigació sobre les mancances en els serveis d'atenció al client i mitjans d'accés com telèfons, webs i contacte presencial de Telefónica, Fecsa Endesa, Gas Natural, Agbar i Ferrocarrils de la Generalitat. 

Aquestes companyies han signat conveni de col.laboració amb el Síndic de Greuges en els últims mesos, entre les clàusules del qual hi havia el compromís  d'atendre les queixes i reclamacions dels usuaris en un màxim de 15 dies.

La investigació tindrà en compte, entre altres aspectes, el cost econòmic de les línies telefòniques d'accés, els enllaços a les webs d'atenció i defensa dels usuaris, el disseny dels formularis de reclamació i la llengua en què s'ofereix la informació.

Més informació: Síndic de Greuges

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article