Caprabo posa a la venda la "cistella més barata" per celebrar el 50è aniversari


La cadena de supermercats posa a la venda una cistella de la compra bàsica amb els 240 productes de la marca Eroski i els productes frescos més consumits al preu més barat. La iniciativa s’emmarca en l'estratègia de Caprabo d'afavorir l'estalvi, coincidint amb el 50 aniversari de la companyia que se celebra durant aquest 2009. Els productes amb l’indicatiu “el més barat” poden ser fins un 30% més econòmics.

El paquet de productes de la campanya “el més barat” inclou més de noranta categories de productes, gammes de productes identificats per Caprabo com els més consumits. Entre ells es troben productes bàsics d’una cistella de la compra com a oli, vinagre, aigua, arròs, begudes, conserves, drogueria, higiene (sabons i xampús, entre altres), lactis, pastes, llegums, pa de motlle, cereals. A la "cistella" també hi ha articles frescos com patates, cebes, enciam, fruita, pollastre, carn o pa. A les botigues, els productes d’aquesta oferta estan senyalitzats amb indicadors específics de color groc per facilitar-ne la identificació.


Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article