Fa uns dies avançàvem que Unió de Pagesos s'esta plantejant d'afegir-se a multinacionals com Coca Cola o Danone en la seva creuada contra les marques blanques, com a protesta per l'ofec que estan patint els productors i fabricants per part de les grans cadenes de supermercats. Ara, dos de les grans empreses més vinculades a les marques, i també a la seva publicitat, El País i El Corte Inglés, són les que anuncien una campanya que ja està prenent força més entitat.
Es tracta d'una promoció dels valors de les marques, de manera que els lectors del rotatiu podran obtenir un val de 60 euros per adquirir productes de marca del grup El Corte Inglés.
La promoció comença el 13 de setembre quan amb el diari d'aquest dia es distribuirà una cartilla a completar amb els cupons que adjuntarà el diari les tres setmanes següents. Així la campanya distribuïrà 250.000 cistelles de la compra, a través d'aquesta promoció.
Més informació: Marketing.news
Visca el consumisme, fomentem la globalització!
Vejeu la sostenibilitat en tota la seva glòria.
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari