El Corte Inglés i El País inicien una campanya a favor dels productes de marca


Fa uns dies avançàvem que Unió de Pagesos s'esta plantejant d'afegir-se a multinacionals com Coca Cola o Danone en la seva creuada contra les marques blanques, com a protesta per l'ofec que estan patint els productors i fabricants per part de les grans cadenes de supermercats. Ara, dos de les grans empreses més vinculades a les marques, i també a la seva publicitat, El País i El Corte Inglés, són les que anuncien una campanya que ja està prenent força més entitat.

Es tracta d'una promoció dels valors de les marques, de manera que els lectors del rotatiu podran obtenir un val de 60 euros per adquirir productes de marca del grup El Corte Inglés.

Una iniciativa fruit del pacte entre les dues grans empreses per a animar el consum i recolzar les grans marques. L'objectiu d'aquesta mena de màrqueting busca l'increment de vendes del diari, un recolzament a les marques de primera línia i un augment d'activitat als grans magatzems.

La promoció comença el 13 de setembre quan amb el diari d'aquest dia es distribuirà una cartilla a completar amb els cupons que adjuntarà el diari les tres setmanes següents. Així la campanya distribuïrà 250.000 cistelles de la compra, a través d'aquesta promoció.

Més informació: Marketing.news


Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.

Comenta aquest article