Nestlé presenta la primera televisió on line elaborada per una marca d'alimentació


NestléTV es va presentar ahir a Esplugues de Llobregat  i així passa a ser la primera marca d'alimentació que entre en la televisió per Internet. Els continguts són "a la carta" de manera que els usuaris poden escollir què i quan ho volen veure. Tenen per triar sis canals temàtics relacionats amb la cuina, la cura del nadó, les mascotes, salut i benestar personal, promocions de la marca i un darrer canal que difon el funcionament de la multinacional.

Receptes i trucs de cuina, consells per a una vida més saludable gràcies a l'exercici i una dieta controlada, recomanacions per a la cura de les mascotes més populars i rebre informació de les promocions i ofertes de la marca són alguns dels continguts que la nova televisió per Xarxa renovarà quinzenalment.

La interacció amb els usuaris és un dels fonaments d'aquest nou canal de televisió, de moment hi ha la possibilitat de votar els vídeos que més agraden, però està previst que també es puguin afegir comentaris en els enregistraments i descarregar vídeos per a ser publicats en xarxes socials o pàgines personals.  D'altra banda, els usuaris podran enregistrar els seus vídeos personals i penjar-los a Nestlé TV.

Una nova fòrmula de màrqueting i publicitat amb el punt de mira fixat en l'allau d'usuaris que entre i surt de les xarxes socials. D'entrada la companyia compta que 1 milió de clients es poden convertir també en 1 milió d'usuaris de Nestlé TV.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.

Comenta aquest article