NestléTV es va presentar ahir a Esplugues de Llobregat i així passa a ser la primera marca d'alimentació que entre en la televisió per Internet. Els continguts són "a la carta" de manera que els usuaris poden escollir què i quan ho volen veure. Tenen per triar sis canals temàtics relacionats amb la cuina, la cura del nadó, les mascotes, salut i benestar personal, promocions de la marca i un darrer canal que difon el funcionament de la multinacional.
La interacció amb els usuaris és un dels fonaments d'aquest nou canal de televisió, de moment hi ha la possibilitat de votar els vídeos que més agraden, però està previst que també es puguin afegir comentaris en els enregistraments i descarregar vídeos per a ser publicats en xarxes socials o pàgines personals. D'altra banda, els usuaris podran enregistrar els seus vídeos personals i penjar-los a Nestlé TV.
Una nova fòrmula de màrqueting i publicitat amb el punt de mira fixat en l'allau d'usuaris que entre i surt de les xarxes socials. D'entrada la companyia compta que 1 milió de clients es poden convertir també en 1 milió d'usuaris de Nestlé TV.
Nestlé, com era d'esperar, no té la sensibilitat d'oferir un d'aquests canals en català.
Però a Catalunya ja tenim un canal de receptes i molt ben elaborat. El grup BonPreu fa temps que el va ampliant. El podeu veure a www.bonpreu.cat/cuinabonpreu/
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari