Caprabo inicia avui una campanya de sensibilització que busca conscienciar a l’opinió pública i als consumidors sobre la importància de fer un ús responsable de les bosses de plàstic que s’utilitzen per a transportar la compra. La campanya està plantejada en positiu, assegura l'empresa, i té com a components principals informar, conscienciar, oferir alternatives i deixar que sigui el client final el qui decideixi sobre el consum de bosses. L'empresa mantindrà les bosses de plàstic a caixa però, si el client es porta la bossa de casa, per cada 5 euros de compra se li descomptarà 1 cèntim.
La campanya porta per lema “Pel medi ambient, cada bossa compta” i utilitzarà diversos canals de difusió entre els clients de la cadena de supermercats com la revista o la web corporativa, el tiquet de compra o els rètols d'ofertes també incorporaran el missatge.
Per iniciar la campanya, Caprabo ha regalat una bossa reutilitzable a cada un dels seus 10.000 treballadors.
El passat abril, Caprabo ja va posar en marxa una iniciativa per a reduir l’efecte contaminant de les bosses. La companyia va posar a disposició dels clients una nova bossa menys gruixuda sense tinta blanca, el que va suposar una reducció anual de cinc-cents mil quilos de polietilè (material que s’extreu del petroli) i de setanta-cinc mil quilos de tint.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari