Caprabo també posa obstacles a les bosses de plàstic


Caprabo inicia avui una campanya de sensibilització que busca conscienciar a l’opinió pública i als consumidors sobre la importància de fer un ús responsable de les bosses de plàstic que s’utilitzen per a transportar la compra. La campanya està plantejada en positiu, assegura l'empresa, i té com a components principals informar, conscienciar, oferir alternatives i deixar que sigui el client final el qui decideixi sobre el consum de bosses. L'empresa mantindrà les bosses de plàstic a caixa però, si el client es porta la bossa de casa, per cada 5 euros de compra se li descomptarà 1 cèntim.

La campanya porta per lema “Pel medi ambient, cada bossa compta” i utilitzarà diversos canals de difusió entre els clients de la cadena de supermercats com la revista o la web corporativa, el tiquet de compra o els rètols d'ofertes també incorporaran el missatge.

Caprabo mantindrà les bosses de plàstic tradicionals a la caixa, tot i que les retirarà de la vista dels clients i se’ls hi entregarà quan aquests les sol·licitin. Addicionalment, per cada 5€ de compra aplicarà un descompte al tiquet final d’1 cèntim d’euro i fins un màxim de 12 cèntims als clients que no utilitzin bosses de plàstic. Els supermercats tindran en estoc, alternativament, una bossa reutilitzable amb la capacitat de quatre de les bosses tradicionals, per un euro.

Per iniciar la campanya, Caprabo ha regalat una bossa reutilitzable a cada un dels seus 10.000 treballadors.

El passat abril, Caprabo ja va posar en marxa una iniciativa per a reduir l’efecte contaminant de les bosses. La companyia va posar a disposició dels clients una nova bossa menys gruixuda sense tinta blanca, el que va suposar una reducció anual de cinc-cents mil quilos de polietilè (material que s’extreu del petroli) i de setanta-cinc mil quilos de tint.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article