Continua el malestar entre els usuaris de Renfe i avancen més mobilitzacions aquest octubre


La Plataforma d'usuaris de mitjana distància de la línia Portbou-Barcelona denuncia la continuïtat d'un servei "extremadament deficient" de Renfe i Adif. Reunits en assemblea han decidit fer noves mobilitzacions aquest octubre i, alhora, estendre-les entre els usuaris de les línies de Tarragona i Vic.

Els usuaris reconeixen que Renfe els ha acceptat fixar la devolució exprés del bitllet quan el retard sigui de 15 minuts però ha avançat que "no tolerarà el xantatge" que els fa la companyia quan pretén que com a contrapartida s'aturin les mobilitzacions. Hi ha encara quatre punts prioritaris que demanen els membres de la plataforma i que Renfe es nega a negociar.

La companyia es continua oposant a la reducció de preus d’un 35 % mentre durin les obres del TAV i també es nega a recuperar la validesa de 90 dies dels abonaments Bonoexprés de 10 viatges. Quant a la reducció del temps de trajecte únicament s’ha compromès a revisar la gestió de la línia per a poder garantir la puntualitat escurçant el temps de trajecte. Cada dia circulen de mitjana 13.000 passatgers a la línia Barcelona-Portbou.

Enllaç: Plataforma d'usuaris de mitjana distància

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article