L'Agència Catalana del Consum (ACC) ha explicat en una nota que està realitzant gestions per mediar entre la companyia naviliera Iscomar, el Port de Barcelona i els consumidors que han comprat bitllets per viatjar entre Barcelona i Palma de Mallorca. El dijous a les dotze de la nit, una quarantena de passatgers no van poder sortir de Barcelona cap a Mallorca, ja que el Port de Barcelona ha suspès les escales de vaixells de la companyia Iscomar fins que l’empresa liquidi els deutes que té pendents. “Això, a la pràctica comporta que Iscomar no presta el servei que ha estat contractat pels consumidors i, per tant, s’ha de fer responsable del reemborsament del bitllet, així com dels danys i perjudicis que hagi causat als seus clients“, segons el director de l’ACC, Jordi Anguera.
L’ACC ha establert un protocol d’informació i atenció als consumidors a través del servei d’informació telefònica 012, les OMIC, OCICS i les associacions de consumidors de Catalunya. També ha facilitat al Port de Barcelona fulls de reclamació pels afectats que es personin a les seves instal·lacions. Igualment, l’Autoritat Portuària de Barcelona ha preparat un servei per informar als usuaris d’Iscomar dels motius i conseqüències d’aquesta decisió.
Sobre Iscomar
Isleña Marítima de Contenedores, S.A. (ISCOMAR) és va fundar el 1979 amb seu a Palma de Mallorca. Integrada dins del Grup Contenmar especialitzat en el transport marítim en contenidors i activitats auxiliars del transport de mercaderies-, l'any 1998, Iscomar decideix ampliar el seu àmbit d'activitat i passa a oferir també línies per a passatgers amb la línia Alcúdia Ciutadella. Després van venir Barcelona-Palma de Mallorca i Dènia-Eivissa-Palma de Mallorca, l'any 2002 i València- Palma.
La darrera incorporació a la flota d´Isomar va ser el superferry Blanca del Mar, el 2006, un vaixell que conta amb totes les comoditats i té una capacitat de 2.000 metres lineals de càrrega i 365 passatgers.
Més informació: ACC
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari