Twitter llança la seva pròpia marca de vins

La iniciativa contribuirà a finançar projectes d'alfabetització arreu del planeta


Els esforços que fan les companyies per potenciar una imatge virtuosa està prenent força i diversificació. Des de Sillicon Valley ens arriba la iniciativa de Twitter que ha anunciat la intenció de vendre vins de la seva marca i així captar fons per a ONG's que desenvolupen projectes d'alfabetització a diferents punts del planeta. 

El projecte es desenvolupa en col.laboració amb la companyia de vins Crushpad. Aquest "vi solidari" compta amb el crèdit de les millors vinyes de Califòrnia i la que anuncien com la millor anyada de la dècada per aquelles contrades, la de 2009. Les ampolles es poden adquirir per 20 dòlars, 5 dels quals  van destinats a entitats com Room to Read i la iniciativa Fledgling Wine

Twitter, considera que projectes similars beneficien molta gent alhora, des de la promoció que representa dels vins d'una zona, fins les empreses que treballen en la seva elaboració, les organitzacions que augmentaran fons per a destinar a l'educació, l'oportunitat per a molts nens i, també Twitter perquè amb aquesta iniciativa, a més de facilitar l'accés a la informació i posar en relleu el poder de la comunicació oberta, també ajudarà a créixer la companyia "perquè si una persona no pot llegir, no es pot donar d'alta a Twitter".

Més informació:

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article