Saturacions a Renfe, Ferrocarrils i TMB tornen a escalfar els ànims dels usuaris


El sindicat CCOO ha demanat l'increment dels combois de rodalies a les hores punta, més serveis de mitja distància i que s'habiliti un servei de bus alternatiu a la L5 de metro. L'organització sindical adverteix en un comunicat que esta rebent moltes queixes d'usuaris de Rodalies i dels Ferrocarrils de la Generalitat arran de les ja habituals saturacions dels trens, especialment al matí, entre les set i les nou. 

A les línies C-1 i C-4 la saturació s’intensifica per les obres entre Can Boixeres i Collblanc de la L-5 de metro. No hi ha cap servei alternatiu de bus i TMB remet a l’ús de Rodalies Renfe entre Cornellà i la estació de Sants. Aquest fet té una repercussió evident en unes línies de ferrocarrils que ja habitualment van saturades.

A la C-2, quan el tren arriba a Granollers procedent del Nord ja hi ha gent que va dreta, i a partir de Granollers i Mollet els usuaris van atapeïts com a sardines, lamenta el sindicat. En arribar a Passeig de Gràcia les andanes es col.lapsen perquè baixa molta gent que és troba amb les cues dels que volen anar a l’aeroport i que ocupen un espai de dimensions reduïdes amb les seves maletes. El sindicat alerta que es creen situacions que posen en perill la seguretat dels passatgers, de manera molt greu.

Els ferrocarrils de la Generalitat, línea del Vallès, i a les mateixes hores, presenten similars problemes. En aquest cas la andana que presenta una situació més compromesa és la de Muntaner.

CCOO anuncia que farà arribar les seves queixes i la pressa perquè s'incrementi el nombre de combois de Rodalies a hores punta, també els serveis de mitja distància i regionals i que s'habiliti un servei de bus alternatiu a la L5 de metro.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article