Fa una setmana que Sentmenat no té cobertura Movistar
Aquesta és la segona vegada en un mes que el casc urbà de Sentmenat ha estat més de 4 dies en una situació semblant. Del 12 al 18 de juny l'empresa telefònica Movistar també va deixar sense cobertura als usuaris de la població. La companyia, que com a única explicació al·lega que es tracta d'una avaria "que ja estem reparant", s'està creant molt mala imatge al municipi, i molts usuaris han començat els tràmits per canviar de companyia.
L'Ajuntament és un dels principals afectats ja que tots els telèfons dels seus serveis estan amb Movistar. Per tant, des del divendres 7 de juliol, serveis com la Policia Local només funcionen a través de la línia fixa. El consistori sentmenatenc fa una denúncia pública de la situació del servei que es pateix i informa als usuaris que poden utilitzar tres números de telèfon, 109, 1486 i 609, per demanar a Movistar una devolució de l'import per manca de servei. Per fer aquesta reclamació, és molt important que l'usuari guardi el número de referència de la reclamació que li ha de facilitar la companyia. Els usuaris afectats, tant particulars com empreses, poden adreçar-se a l'Ajuntament per deixar les seves dades i fer així una tramitació conjunta de les reclamacions a través de l'OAC.
Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari