Els treballadors del servei de facturació de l'aeroport de Girona estaran protegits per pantalles de vidre a partir del 20 de desembre, a més, s'instal.laran panys de seguretat a les oficines de l'aeroport. La mesura s'ha adoptat després que en el darrer mig any s'han comptabilitzat 21 agressions a treballadors del servei i nombroses situacions de conflicte amb els passatgers. La nova política de preus que ha començat a aplicar Ryanair ha estat responsable en gran part de les ires dels passatgers sorpresos per normes com haver de pagar 40 euros en cas que s'hagi d'imprimir el bitllet a l'aeroport. O desembutxacar 20 euros per quilo extra de l'equipatge que, recordem, Ryanair limita a 15 kg per unitat.
GironaInfo avança que l'acord estableix que Lesma instal·larà vidres de protecció i panys de seguretat a les oficines abans del 20 de desembre. A més, també es faran cursets de formació per als treballadors en matèria de gestió de conflictes. En la reunió que resta pendent amb Aena el sindicat reclamarà un increment del personal de seguretat, que actualment ha quedat desfasat, segons UGT ja que hi ha el mateix que quan trànsit de l'aeroport de Girona era d'un milió de passatgers.
ja era hora
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari