El Consell de Persones Consumidores de Catalunya ha fet públic l'estudi sobre consultes i reclamacions relacionades amb el transport aeri que han rebut les organitzacions de consumidors i l'administració de consum des de 2007.
L'increment de reclamacions ha estat notable i gairebé afecta totes les companyies aèries, però les companyies de "low cost" s'emporten el gruix de les consultes efectuades. Cancel.lacions de vols, problemes amb l'equipatge i, de manera especial, el cobrament de quantitats indegudes com els que es fan per facturació d'equipatges, per pagar amb targeta de crèdit o per impostos diversos, són els que més queixes han acumulat.
A la vista de l'augment de reclamacions entre passatgers, el Consell convida les companyies aèries a adherir-se al Sistema Arbitral de Consum atès que és una garantia de qualitat afegida per l’usuari perquè li assegura que, en cas de reclamació, aquesta es podrà resoldre per la via arbitral de consum, sense necessitat d'utilitzar la via ordinària que sovint és molt més lenta i costosa.
Enllaç: Consell de les persones Consumidors de Catalunya
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari