Presenten una guia que mostra com els "valors socials" en el sector hoteler poden ajudar a sortir de la crisi


Un grup d’investigadors i professors de l’Institut d’Innovació Social d’ESADE han elaborat una guia sobre les petites i mitjanes empreses del sector hoteler català on es demostra que “atribuir valors socials” als hotels ajuda a “diferenciar-se” de la resta d’oferta i permet una sortida a la crisi econòmica actual. La guia, que ha estat coeditada per la Fundació Caixa Sabadell, mostra la tesi en base a 4 casos estudiats: la cadena catalana Hospes Hotels&Moments, que col.labora amb el popular Dr. Estivill en una fundació solidària a favor dels afectats per trastorns de la son, l'hotel Casa Camper, que prioritza la contractació de serveis dins del mateix barri del Raval,

de Barcelona, l'hotel Blaumar Hotel Salou que ofereix programes de conscienciació mediambiental entre els seus clients i l’Alberg InOut de Vallvidrera en el que bona part de la plantilla que té contractada pateix disminució psíquica.

La guia es presentarà demà dijous, 4 de febrer, a la seu de l’escola de negocis ESADE on, entre d'altres, participarà David Murillo professor d'Esade i coordinador de l'estudi en què s'ha basat la guia i Antonio Pérez Navarro, conseller delegat de Hospes Hotels&Moments.

Presentació: Guies Sectorials de RSE a la petita i mitjana empresa: El Sector de l'hoteleria.
Dia: Dijous 4 de febrer
Hora: 19:30
Lloc: ESADEFORUM. Edifici 1. Av. Pedralbes, 60-62. Barcelona

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article