L'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor (OCIC) donarà servei a un terç de la població de la comarca del Maresme que viu en poblacions on encara no hi ha aquest servei municipal. Amb el Maresme ja són 35 les comarques que compten amb aquests punts d'atenció al consumidor.
Jordi Anguera, Director de l'Agència Catalana del Consum, va explicar en l'acte d'inauguració que des de l'agència es donarà el suport tècnic i acompanyament per a donar un servei de qualitat a l'usuari des d'aquest nou punt d'atenció. l'Agència atén anualment 100.000 consultes, tramita 10.000 reclamacions i 7.000 denúncies.
L'OCIC del Maresme es troba situada en les noves instal·lacions del Consell Comarcal (entrada per Avinguda Maresme cantonada Jaume Recoder de Mataró). El seu horari d’atenció és de dilluns a divendres de 9h a 14h.
Més informació: OCIC Maresme
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari