El Consell Comarcal del Maresme obre oficina d'informació al consumidor


L'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor (OCIC) donarà servei a un terç de la població de la comarca del Maresme que viu en poblacions on encara no hi ha aquest servei municipal. Amb el Maresme ja són 35 les comarques que compten amb aquests punts d'atenció al consumidor.

Dels 30 municipis de la comarca, només deu tenen OMIC (Oficina Municipal d’Atenció al Consumidor): Calella, Canet de Mar, Mataró, Montgat, Pineda de Mar, Premià de Dalt, Premià de Mar, El Masnou, Tordera i Vilassar de Mar. El que representa que el 33% del total de la població del Maresme no disposava fins ara d'una oficina permanent per poder informar-se dels seus drets com a consumidor o per poder tramitar les seves consultes, queixes, reclamacions i denúncies.

Jordi Anguera, Director de l'Agència Catalana del Consum, va explicar en l'acte d'inauguració que des de l'agència es donarà el suport tècnic i acompanyament per a donar un servei de qualitat a l'usuari des d'aquest nou punt d'atenció. l'Agència atén anualment 100.000 consultes, tramita 10.000 reclamacions i 7.000 denúncies.

L'OCIC del Maresme es troba situada en les noves instal·lacions del Consell Comarcal (entrada per Avinguda Maresme cantonada Jaume Recoder de Mataró). El seu horari d’atenció és de dilluns a divendres de 9h a 14h.

Més informació: OCIC Maresme

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article