A partir d'aquest dimarts, els consumidors ja poden votar per la pitjor empresa de l'any, una convocatòria de premis que per primer cop organitza Facua amb la intenció de lliurar-los el 15 de març, dia Mundial del Consumidor. Els votants podran triar entre tres categories: La pitjor empresa, el pitjor anunci i la pitjor pràctica empresarial.
D'entre els vots rebuts fins ara, i que fan referència a casos esdevinguts durant els últims 12 mesos, l'organització ha fixat cinc nominats per categoria:
-Pitjor empresa, Air Comet, Ryanair, Telefónica - Movistar, Vodafone i Orange.
Quant a males pràctiques empresarials les nominades han són les clàusules que limiten la rebaixa de l'interès de les hipoteques, el cobrament per atenció de consultes i reclamacions, els diversos recàrrecs que estan fent les companyies aèries, les irregularitats en la facturació de les elèctriques que van encendre els ànims dels consumidors a principis de 2009 i l'spam telefònic.
Els consumidors han pogut fer propostes des del 10 de febrer passat. D'aquí n'han sortit els cinc més votats en cada cas i ara, fins el 15 de març es podrà votar els definitius de cada categoria.
Les votacions es podran fer a través d'aquesta web
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari