Les reclamacions a Rodalies es podran tramitar a través del nou web del servei


Ahir va entrar en funcionament el nou web del servei de Rodalies. El lloc reuneix tota la informació d'horaris i itineraris, les novetats i l'estat del servei en temps real amb un apartat on s'indiquen les afectacions programades i les alertes.

A partir d'ara es podran fer reclamacions i consultes a través de la Xarxa i també tramitar la Devolució Xpress.

En la nova web a més de poder consultar els horaris i diferents itineraris que es poden realitzar, comptarà amb un mapa interactiu amb les línies de Rodalies de Catalunya, a més de les estacions posicionades sobre Google Maps i els seus enllaços amb altres operadors a l'àrea de Barcelona.


Els viatgers es podran inscriure al servei d'alertes per sms des del lloc web i per a més informació, tenen una línia d'informació i atenció al client 902 41 00 41.




Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.

  • I dic jo.... no seria bastant més interessant invertir diners per crear una autèntica *XARXA* de rodalies en comptes de crear sistemes per gestionar reclamacions?

    L'objectiu és que el servei quedi garantit per unes infrastructures decents, ben dissenyades i executades... i no que el ciutadà "pugui reclamar amb major comoditat" mentre el servei segueix anant cada dia pitjor

Comenta aquest article