Els productes amb "sentiment" català tenen també el seu estand a Alimentària


La Xarxa d'Establiments amb Consciència Nacional (Xecna) és present aquests dies al Saló Alimentària. És la primera vegada que hi participa, i els resultats són molt engrescadors, segons el seu impulsor i representant Ramon Carner que, alhora, és president del Cercle Català de Negocis (CCN). Apart de la ja coneguda Alter Cola, o Cola Catalana, l'empresari catalanista s'endinsa en el món dels refrescos amb la incorporació de la Tònica Catalana i, per primera vegada, en el de les delicatessen amb les "crackanies", que no tenen res a veure amb el programa de sàtira esportiva. Són uns dolços de xocolata, amb cor d'ametlla, avellana, mango o raïm. Però, en aquestes dates, no hi podia faltar el producte amb referència a una festa molt nostrada: el cava Sant Jordi, presentat el primer dia de la Fira.

Carner, considera aquest certamen una bona oportunitat per a donar a conèixer al món els seus productes amb "consciència" local. I així ha mantingut tractes amb distribuïdors de la resta de l'estat, però també de punts tant llunyans com el Japó o Estats Units. L'empresari està especialment motivat per a donar a conèixer el seus productes als consumidors de casa nostra. Encara queda molt per fer, però sap que el boca-orella és important i confia plenament en la qualitat dels productes que distribueix. De moment, refrescos com el Despertaferro, el cava 2014, el vi Tot Pagat,  el vi tèrbol "Onze de setembre de 1714" o el whiski Jaume I, es poden trobar en botigues de dimensions reduïdes, de delicatessen i també en la cadena Bon Preu- Esclat.

Més informació: Xecna

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article