La companyia telefònica cobra 29 euros en concepte de "despeses de tramitació de baixa" quan el client ha finalitzat el període de permanència. Si no és així, suma aquesta quantitat a la penalització per donar-se de baixa abans d'hora. La federació de consumidors Facua ha denunciat aquesta pràctica de Ya.com (del grup France Telecom) davant de les autoritat de Consum i Telecomunicacions, i ara és en espera de resposta.
L'entitat considera un abús el cobrament i les mesures que utilitza la companyia per a pressionar a l'usuari. Si aquest es nega a pagar, la companyia envia les dades del client a l'empresa de gestió de cobraments ISGF Informes Comercials perquè l'adverteixi que de no fer efectiva la quantitat "més endavant se li poden exigir danys i perjudicis".
L'organització de consumidors ha presentat denúncia d'aquestes pràctiques davant de l'Institut Nacional de Consum i de la Secretaria d'Estat de Telecomunicacions (setsi).
Més informació: Facua
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari