Encara avui les informacions que perceben els usuaris sobre una millora de l'espai aeri europeu es contradiuen en molts de casos amb la situació que es troben a l'aeroport. Milers d'usuaris arreu del continent s'han trobat en situacions que anirem coneixent a mida que passin els dies. Cobraments que no corresponien, reembossaments promesos que després de dies s'han desdit, serveis de transport alternatiu que, contractats en moments de desesperació, han permès l'abús... l'advocat expert en reclamacions aeronàutiques, Dani Miró, manifestava la seva perplexitat avui en una entrevista al Món a Rac1, davant de la falta de protocol per situacions com la que estan passant aquests dies els passatgers europeus.
Miró, que gestiona el portal retrasos.net, assegura que totes les persones que hagin fet despeses extres per la situació esdevinguda guardin tiquets i comprovants, fins i tot el que la companyia aèria ha proposat i convingut amb l'usuari, millor que sigui per escrit. Les aerolínies tenen l'obligació de tornar al client al seu destí final que havia contractat, les despeses extres les haurà d'assumir la companyia, tan si l'usuari és de low cost com de primera classe. L'expert en reclamacions ha fet incís en el cas de Ryanair, que ha qualificat de "món apart", en tenir una política de funcionament que deixa molt que desitjar vers els usuaris.
A casa nostra, a pesar que l'espai aeri europeu va millorant, aquest matí s'han anul.lat un total de 155 vols, la majoria dels quals amb destí al nord d'Europa, de les 798 operacions previstes per tot el dia a l'aeroport, per problemes que afectaven el trànsit derivats del núvol de cendres volcànic. A l'aeroport de Reus s'han cancel.lat 14 vols i a Girona 41.
En aquest enllaç Europa Press informa de la situació dels aeroports europeus aquest matí
Enllaç Eurocontrol (acutalització informació)
Enllaç Aena
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari