La mediació i l’arbitratge de consum són cada vegada més utilitzats tant pels usuaris com per les empreses. De fet, el 49% de la població catalana coneix les mesures que pot emprar per resoldre un conflicte de consum. “Aquesta major pressió del ciutadà a través de les seves denúncies i reclamacions es deu a dos factors: el major coneixement dels seus drets com a consumidors i la visibilització de l’Agència com a organisme de consum”, així s'ha expressat el director de l'Agència Catalana del Consum, Jordi Anguera, en la seva intervenció a la 6ena Festa del Consum Responsable, que s'ha celebrat avui al Moll de la Barceloneta.
La Festa oferia de manera lúdica i participativa la informació clau sobre els drets i els deures dels consumidors i mostrava tot el que ha fet al llarg d’aquest temps l'ACC per garantir-los. La iniciativa anava adreçada a tota la família però especialment al públic infantil i juvenil. Durant tot el matí s’han ofert tallers per a infants on mitjançant el joc, se'ls ensenyava els drets com a consumidors.
L'augment de reclamacions presentades pels consumidors indica un major coneixement dels seus drets
Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari