Si a pesar de tot el que ha sortit a la premsa els últims mesos, sou un dels clients que encara mantenen alguna concertació amb viatges Marsans, l'organització de consumidors OCU, davant del dubte, recomana cancel.lar les reserves. L'entitat assegura que alguns dels seus socis s'han trobat amb dificultats els últims dies degut a la falta de pagament en hotels que havien contractat en viatges combinats.
En cas que l'usuari decideixi cancel.lar el viatge, l'entitat recorda que Viatges Marsans ha de reintegrar l'import abonat, descomptades les despeses -justificades- i les penalitzacions. Aquestes són del 5% de l'import si s'anul.la el viatges entre 10 i 15 dies abans, del 15%, entre els 3 i 10 dies anteriors a la sortida i d'un 25% si s'anul.la el viatge 48 hores abans.
Si el client troba resistències a l'hora de reintegrar l'import del bitllet, l'organització de consumidors recomana que exigeixi el full de reclamacions i que es dirigeixi a les autoritats de consum més properes per a presentar una reclamació.
Més informació: Agència Catalana del Consum (Agències de Viatges)
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari