Endesa ha anunciat que abonarà entre 60 i 80 euros per dia als afectats pel temporal del 8 de març. L'abonament, diu la companyia, es farà sense peritatge dels danys i per cada 24 hores que els abonats van passar sense llum, excloses, atenció, les 24 primeres.
A partir de demà 6 de maig, a les 8 del matí, la companyia elèctrica posa a disposició dels abonats un dispositiu especial per a presentar les reclamacions. Es poden presentar a qualsevol punt de Servei d'Endesa o bé a l'oficina d'atenció al client que té ubicada a Salt.
Segons el barem, els abonats rebran 60 euros dia durant les 48 primeres hores de cobertura, 70 euros, pel dia següent i 80 euros per cadascun dels dies posteriors sense subministrament. En tots els casos, s'exclouen els pagaments pels efectes de les primeres 24 hores sense llum.
Si l'usuari considera la quantitat insuficient podrà presentar un peritatge i valoració per tenir en compte, però, en aquest cas, afegeix la companyia, queden excloses les primeres 48 hores.
Endesa explica també que destinarà un fons socials de 1,5 milions d'euros als ajuntaments afectats pels incidents.
A partir de les 8 hores de demà dijous, els abonats podran presentar les reclamacions a qualsevol dels punts de Servei que Endesa té repartits pel territori, la ubicació es pot consultar a www.endesadistribucion.es.
També es podran fer a través de l'Oficina d'Atenció al Client de les comarques gironines que la companyia té a Salt o bé, es poden fer consultes al telèfon 900 847 384.
La companyia adverteix que ha dedicat més de 70 milions d'euros per a restablir la normalitat del subministrament des que es va produir l'incident, tot i que entén que "jurídicament no és responsable des devastadors efectes que va tenir aquesta catàstrofe en la xarxa elèctrica".
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari