El caos a l'aeroport, un repte pels que defensen als consumidors


La crisi que s'ha viscut aquests dies a l'aeroport del Prat arran de la vaga "salvatge" que van organitzar un grup de treballadors d'Iberia serà una prova de foc per a les organitzacions de consumidors, però també per a l'adminstració tan de la Generalitat com l'Estat. Les reclamacions per incompliment abasten tota mena de situacions, des de la pèrdua de vols, connexions internacionals, impossibilitat de viatjar en una data concreta, etc. Com a conseqüència s'han hagut de concertar centenars d'estades en hotels de Barcelona o de fora pels que intentaven tornar, s'han perdut maletes i s'han causat grans incomoditats que freguen el límit dels drets humans. Usuaris amb nadons que han passat dos dies a l'aeroport o bé demanant atenció amunt i avall entre el Prat i Barcelona per poder tornar a casa o d'altres amb persones discapacitades que no han rebut un tracte adequat. A més hi ha tota la problemàtica greu de pèrdua de connexions intercontinentals que ara no podran ser reparades ja que per trobar passatges per destins com Buenos Aires o Sao Paulo no hi ha vols amb capacitat d'acollir els usuaris que han quedat a terra fins d'aquí a unes setmanes.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article