Que cal fer per reclamar?


Primer de tot cal demanr fulls de reclamació a les companyies amb les que tinguèssim contractat el vol, omplenar-lo, afegir-hi tot els comprovants dels bitllets, rebuts i etiquetes. En el cas que els contracte sigui amb una agència de viatges cal demanar el full de reclamacions a la mateixa agència i presentar-lo. Si no en té a la vostra disposició o no en el volen lliurar, cal demanar un full de reclamacions a AENA, omplenar-lo i demanar que ens el segellin quan el presentem. També es pot presentar, a més, un altre full de reclamacions a través de l'Agència Catalana de Consum, que si bé no és competent en un cas com aquest, s'ha compromès a fer arribar conjuntament les reclamacions a l'òrgan competent. En cas de patir una denegació d'embarcament, anul·lació o retard important i la companyia encarregada del vol no compleix amb les seves obligacions, també es pot presentar una reclamació a l'organisme estatal competent que és la Direcció General d'Aviació Civil, del Ministeri de Foment. Per això cal enviar una carta a l'acreça: MINISTERIO DE FOMENTO Dirección General de Aviación Civil Servicio de Inspección y Relaciones con Usuarios, Paseo de la Castellana, 67. 28071 Madrid o al correu electrònic: [email protected]

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article