"Aconseguir contactes a Barcelona sent estranger és molt complicat" segons Miquel Barceló


Aquesta setmana s'ha presentat Barcelona International Network, una xarxa de professionals de diferents països que té com objectiu ajudar empreses estrangeres a establir-se a Barcelona. BIN els ofereix l'assessorament i els contactes que necessiten amb proveïdors, experts o clients potencials.

La companyia ha realitzat una enquesta per a conèixer les necessitats de les empreses i emprenedors internacionals que en aquests moments treballen a Barcelona -més de 50.000 només al districte del 22@-. Comprendre les peculiaritats del sistema polític, empresarial i cultural és una de les principals dificultats amb les que han topat.

Miquel Barceló, és promotor de la companyia que, durant uns anys ha estat Diputat del Parlament de Catalunya i també president del 22@Barcelona. Barceló, considerat expert en noves tecnologies dins la seva trajectòria política, ha destacat en l'acte de presentació que a Barcelona es parlen més de 90 llengües de persones que han decidit viure i treballar a la ciutat, una situació donada perquè Barcelona ha creat un microclima per a la innovació i l'empreneduria que actuen de reclam, però d'altra banda, aconseguir-hi els contactes sent estranger és molt complicat. Barceló, és impulsor d'aquesta companyia al costat de Karen Reith, promotora del Gild International.

L'àrea de Barcelona es un nucli important d'atracció d'inversió estrangera, segons l'estudi elaborat per BIN, Catalunya té la base més nombrosa i consolidada d'empreses estrangeres de tot l'Estat, prop d'un 34%, i d'aquestes, un 97% creuen que ha estat un encert establir-s'hi.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article