A partir d'avui és hora de passar comptes amb les empreses i multinacionals que van utilitzar campanyes de màrqueting basades en els resultats del mundial. Els responsables de màrqueting d'aquestes empreses estaven entre els que en la final d'ahir vibraven al costat de l'afició holandesa. De moment, Facua ja ha detectat distorsions entre el que s'anunciava i el que s'han trobat avui els usuaris. És el cas de Toshiba que ara es nega a tornar els diners als que van adquirir un portàtil o una televisió però no es van registrar en el seu web abans del 17 de juny.
D'altres empreses que ben segur que ahir van desitjar que la selecció no superés la final hi ha la cadena Carrefour que, segons Facua, perd en la campanya un milió d'euros. La campanya de la cadena regalava durant tres setmanes, vals per cada 15 euros de compra que podien ser canviats per 100 euros.
PC City regalava 10 euros per cada gol marcat per la selecció espanyola als clients que compressin una determinada televisió. Tom Tom, retornava l'import de 4 models de navegadors, o Banesto prometiu als seus clients 1 punt més TAE (del 3% al 4%).
N'hi va haver de més llestos com Media Markt que no haurà de tornar els diners dels televisors de la campanya ja que era condicionada a que la selecció ho "guanyés tot" i recordem que el primer partit davant Suïssa va fer fallida.
Facua recorda des d'aquest enllaç més campanyes
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari