Les organitzacions de consumidors davant del caos a l'aeroport del Prat


Arran dels fets produïts a l’Aeroport del Prat els dies 28, 29, 30 i 31 de juliol el Consell de les Persones Consumidores de Catalunya manifesta que els fets ocorreguts el dia 28 de juliol no es poden considerar sota cap concepte com una vaga. En conseqüència, els afectats tenen dret a reclamar: a. La devolució de l’import o bé la substitució del bitllet. b. La compensació econòmica prevista en els casos de cancel·lacions o overbooking. c. Els perjudicis soferts com a conseqüència de la pèrdua del vol (paquets turístics, equipatge, allotjament...). Les reclamacions es poden fer a l’agència de viatges o bé a la companyia aèria en què s’hagi contractat el servei. Per altra banda, es recomana als consumidors: 1- Que els afectats conservin tota la documentació i els justificants de les despeses vinculades amb la seva reclamació. 2- En cas de dubte o de no rebre una resposta satisfactòria, que els afectats s’adrecin a les associacions de consumidors més representatives o bé a l’Agència Catalana de Consum. Per a més informació: - Agència Catalana del Consum www.consum.cat 012 - Coordinadora d’Usuaris de la Sanitat (CUS) [email protected] 93 302 41 38 - Organització de Consumidors i Usuaris de Catalunya (L’OCUC) [email protected] 93 417 47 37 - Unió de Consumidors de Catalunya (UCC) [email protected] 93 454 67 76 - Federació Unió Cívica de Consumidors i Mestresses de Casa (UNAE) [email protected] 93 300 00 15 - Associació d’Usuaris de Bancs, Caixes i Assegurances (ADICAE) [email protected] 93 342 50 44

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article