Orange ha facturat a un gironí 1.022 euros per una trucada de 0 segons realitzada al seu propi mòbil i quan estava apagat. L'usuari assegura que en el moment que la companyia data la trucada ell estava volant a 9.000 metres d'alçada amb destí a kiev. A pesar de l'evidència de l'error, quan l'afectat va demanar que es rectifiqués la factura, l'atenció al client de la companyia va exigir-li que pagués la factura adduint que segurament s'havia fet la trucada. Però el malson de l'usuari no s'acaba aquí, ja que uns dies després va rebre una nova factura, aquesta vegada d'una altra línia contractada pel mateix usuari en la que es registraven una vintena d'SMS que havien estat enviats de manera automàtica a contactes de la seva agenda i sense cap missatge.
Finalment, Orange va reconèixer la seva errada demanant-li disculpes al consumidor i assenyalant que hi havia cinc usuaris més que havien set víctimes d'un error similar.
Facua creu que aquest exemple evidencia la resposta poc raonable de les operadores de mòbil davant de l'allau de reclamacions que estan rebent dels seus clients. D'entrada, el protocol de la companyia marca la negativa a les reclamacions de facturació, segons facua, fet que indica una falta d'anàlisi de la majoria de les queixes. Ben al contrari, s'amenaça al client que, en cas de no pagar, se l'inclourà en el registre de morosos.
Més informació: Facua
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari