Caprabo obrirà cent botigues franquiciades en els propers cinc anys


Catalunya serà el mercat prioritari per al desenvolupament del negoci, on ja compta amb una xarxa de 266 supermercats. Caprabo vol expandir la marca a través de franquícies, un model que vol expandir en els propers cinc anys. La iniciativa és en concordança amb la demanda que creix amb el format de proximitat. Un model de franquícia integral que contempla establiments d'entre 300 i 500 metres quadrats i ubicats en poblacions d'uns 3.000 habitants.


Per a Javier Amezaga Salazar, director general de Caprabo, “Es tracta d’una una oportunitat per a emprenedors que considerin el comerç una opció de futur”.

La cadena de distribució desenvoluparà el pla de viabilitat dels projectes sol·licitats a través de la Direcció de Model Comercial i Màrqueting de l'empresa. En aquests moments, el projecte es troba en fase de captació i recepció de sol·licituds per a la seva avaluació i aquest any està previst obrir les primeres botigues franquiciades.

Caprabo és una de les poques cadenes que ha apostat per mantenir un alt nombre de marques i, per tant, mantenir la capacitat d'elecció dels seus clients.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article